Allround

Ervaren directieondersteuner, organisator met talent. Zelfstandige teamplayer die er plezier in heeft de ondersteuning van een organisatie te optimaliseren.

Herkent u dit?

"We doen het al jaren op deze manier" Lees verder...

 

Vaardigheden

  • Communicatief
  • Klantgericht
  • Out-of-the-box denker
  • Sociaal en betrokken
  • Frisse kijk
  • Dienstverlenend

 

Opleidingen en expertise

Wat heb ik te bieden:

Een afgeronde hbo-opleiding, Schoevers én bijna 20 jaar ervaring als allround internationaal directiesecretaresse, management assistent en ambtelijk secretaris. Op interim-basis zeer breed inzetbaar. Ik heb mijn capaciteiten ruimschoots bewezen bij diverse grote internationale bedrijven alsmede als ambtelijk secretaris bij OR en klachtenprocedures.

Profiel:

Hands on, pro-actief, resultaatgericht, gestructureerd, accuraat, flexibel, integer, humor, internationaal, creatief en zeer klantgericht!

Mijn CV:

Meer informatie treft u aan op mijn LinkedIn pagina. Klik op deze link om een nieuw scherm te openen.

Enkele afgeronde projecten:

Een nieuwe OR van een internationaal farmaceutisch bedrijf had behoefte aan structuur in hun werkzaamheden. Er kwamen een aantal grote veranderingen in het bedrijf aan waar de OR nauw bij betrokken was. Als ambtelijk secretaris organiseerde ik de vergaderingen onderling en met de bestuurder. De notulen werden accuraat gemaakt, doorlooptijden van de projecten gevolgd en een digitaal archief opgezet. Alles op rolletjes!

Een milieulaboratorium zag zich enige jaren geleden genoodzaakt een vestiging af te stoten maar was voornemens de belangen van de medewerkers voorop te stellen en de gesprekken met de OR in goede sfeer plaats te laten vinden. Als onafhankelijk persoon heb ik de afspraken gepland tussen directie en OR en heb de bijeenkomsten genotuleerd en de verslagen snel gedistribueerd. De directie en OR zijn, mede door de strakke planning van de gesprekken, tot een akkoord gekomen waar iedereen zich in kon vinden.

Bij de verhuizing van een kantoor komt veel kijken. Voor een afdeling van 75 personen heb ik de complete verhuizing geregeld. De bureaus zijn ingedeeld, waarbij de juiste personen bij elkaar zaten of juist niet bij elkaar zaten. De telefoons en docking stations voor de laptop werkten en de koffiemachine was van kopjes voorzien. Bij het voor het eerst binnentreden van het kantoor lag voor iedere medewerker een attentie op het bureau waar ze nog lang gebruik van hebben kunnen maken.

 

 

 

Welcome
Welcome
image1 image2 image3 image4

Resultaatgericht

Snel en efficiënt

Niet plaatsgebonden

Teamspeler

Welcome
themed object
...op de site van Doel(E)gericht
get in touch
back to top

This is advertising space for google ads, affiliate links or anything else you can think of

... this space will grow as you add more information ...